Najava 4. Konferencije o upravljanju lancem opskrbe i 4. Dani logistike

Dragi kolege,

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe (www.csca.hr) poziva Vas već četvrtu godinu zaredom na konferenciju kojoj je cilj promovirati izvrsnost, kolaboraciju, edukaciju i nove trendove u hrvatskim lancima opskrbe. Možemo to i ovako reći: želimo u jednodnevnom programu pokazati da naši lanci opskrbe značajno doprinose poslovnom uspjehu poduzeća, da u usavršavanju poslovnih procesa pratimo svjetske trendove, da se bolje razumijemo međusobno nego kad osmišljavamo kolaboracije na nivou poduzeća i što se tu može učiniti, da se zalažemo za opći boljitak tako što na ovom i sličnim događanjima nesebično dijelimo ideje i međusobno se educiramo i potičemo na uspjeh.

Tema ovogodišnje konferencije je lanac u definiciji lanca opskrbe, odnosno kako odluke jedne karike u lancu (prvenstveno promjene potražnje) utječu na ostale sudionike u lancu. Pokušat ćemo dati viđenje cjelovitog procesa, tako da će kao predavači i sudionici okruglih stolova sudjelovati kolege iz maloprodaje, proizvodnje, nabave i logistike, iz Hrvatske i iz regije, okrenuti domaćim poslovnim partnerima, kao i oni koji uglavnom posluju u izvozu.

Ovogodišnju konferenciju organiziramo zajedno s tvrtkom Logiko (www.logiko.hr), u znaku broja četiri: 4. Konferencija za upravljanje lancem opskrbe i 4. Dani logistike, a to govori o već respektabilnoj poziciji ovih događanja u našem poslovnom okruženju. Detaljan program konferencije i popis potvrđenih sudionika očekujemo početkom idućeg mjeseca, no već sad možemo najaviti da ćemo imati nekoliko zanimljivih predavanja i čak tri stručna panela, 26. ožujka u Hotelu Antunović. Naravno, kao i svake godine, članovi Udruge ostvarit će popust na kotizaciju.

Rezervirajte termin 26. 0žujak 2015. i vidimo se na konferenciji!

Radionica “Optimiranje ruta vozila korištenjem stvarno-vremenskih prometnih podataka”

Odsjek ITS &Logistike Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu i Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe pozivaju Vas na radionicu pod nazivom „Optimiranje ruta vozila korištenjem stvarno-vremenskih prometnih podataka“.

Radionica će se održati na Fakultetu prometnih znanosti u ponedjeljak, 30. lipnja 2014. godine s početkom u 12 sati u amfiteatru Objekta 69, Znanstveno-učilišni kampus Borongaj, Borongajska cesta 83A, Zagreb u sklopu kratkoročne potpore Sveučilišta u Zagrebu “Optimiranje ruta flote vozila primjenom više-agentskih optimizacijskih algoritama i stvarno-vremenskih prometnih podataka”

Teme radionice pokrivaju: prikupljanje i analiza stvarno-vremenskih podataka, optimiranje ruta vozila korištenjem stvarno-vremenskih prometnih podataka i predstavljanje komercijalnih aplikacija za optimizaciju ruta flota vozila.

Za sudjelovanje nije predviđena kotizacija, već samo registracija pola sata prije početka radionice. Cjelokupni program radionice možete preuzeti ovdje.

U očekivanju Vašeg dolaska, srdačno Vas pozdravljamo,
Tonči Carić, predsjednik Organizacijskog Odbora
Zoran Ković, predsjednik CSCA

Konferencija – 3.Dan moderne logistike

Prije nego što krenete u nove investicije ili želite POVEĆATI EFIKASNOST POSTOJEĆE LOGISTIKE, pridružite nam se na ovom događanju koje će odgovoriti na važna logistička pitanja:

Cross-docking u skladištu – Kako povezati skladište i transport za nove uštede?
Kako otvoriti distributivni centar?
Sigurnost u skladištu kroz tehnologiju
CASE STUDY: Zrnca moderne tehnologije – PICK-BY-VOICE
Upravljanje zalihama u 6 koraka
Kaizen u logistici – Smanjenje troškova bez investicija!
Intermodalni transporti
Godinu dana poslije…- Primjena carinskih postupaka
(EU iskustva – noviteti, prijedlozi i uočeni problemi)

Konferencija se održava 22.05.2014 u Antunoviću. Više o konferenciji na linku http://www.logiko-edukacija.com/logistika/3-dan-moderne-logistike/

Antonio Zrilić, Logiko

Konferencija “Outsourcing day” – popust za članove Udruge

Poštovani,

Podsjećamo Vas da se 03.04.2014 u hotelu Antunović održava konferencija Outsourcing Day.

Cijena sudjelovanja je 880,00 Kn + PDV. ZA ČLANOVE CSCA UDRUGE ODOBRAVAMO 10% POPUSTA NA CIJENU SUDJELOVANJA.

Teme koje ćemo obraditi su sljedeće:

  • Specijalizacija i strateško fokusiranje na core djelatnosti
  • Koje djelatnosti izdvojiti?
  • Put i način donošenja odluke o outsourcingu
  • Odabir outsourcing partnera
  • Sastavljanje SLA (ugovora o nivou usluge outsourcinga)
  •  

Više o konferenciji i programu ovdje.

 

Antonio Zrilić , programski direktor

SEMINAR: Supply Chain Management

ZŠEM – Poslovna akademija d.o.o. i William Davidson Institut, University of Michigan, organiziraju od 22.-23.4.2014. seminar na temu ”Supply Chain Management“.

U današnjem poslovnom okruženju, upravljanje lancem opskrbe postalo je važan konkurentski instrument za postizanje ciljeva organizacije. Protok robe i informacija mora biti učinkovit na svim razinama lanca. Kojeg dobavljača izabrati i na koji način s njim surađivati? Što, koliko, kako i kada proizvoditi i distribuirati? Na kojim mjestima u lancu držati zalihe? Kako predviđati potražnju?  Kako smanjiti troškove i povećati razinu usluge? Kako surađivati s kupcima? Kako iskoristiti Internet i postojeće softverske alate?

Ovaj program daje najsuvremenije modele i praktične alate potrebne da bi se na prikladan način djelovalo,  odgovorilo na postavljena pitanja i na kraju dizajniralo učinkovit lanac opskrbe.  On daje i metode upravljanja lancem opskrbe koje će neprekidno usklađivati unaprjeđivati sve njegove procese.

Prvi dan seminara teme se obrađuju na razini koncepata te se razvija intuitivno razumijevanje upravljanja lancem opskrbe kroz diskusije i praktične vježbe. Drugi dan seminara prezentiraju se  tehnički detalji i metode optimizacije vezani uz implementaciju koncepata obrađenih prvi dan. Sve metode će se ilustrirati na konkretnim poslovnim slučajevima te obraditi uz pomoć Excel Solvera i Excel Data Analysis. Sudionici će dobiti Excel obrasce modela koje će moći odmah implementirati, ali i naučiti kako samostalno kreirati iste uz pomoć tog alata.

Predavači na seminaru:

Dr.sc. Damian R. Beil, profesor je na Stephen M. Ross School of Business na Sveučilištu u Michiganu, gdje predaje na MBA programu i doktorskom studiju kolegije Upravljanje operacijama i Strateška nabava. Godine 2007. i 2014. primio je nagradu za nastavnu izvrsnost.

Dr. sc. Kristina Šorić, profesorica  je na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, na Katedri za management. Voditeljica je MBA smjera Upravljanje lancem opskrbe gdje predaje kolegije Upravljanje operacijama i Upravljanje lancem opskrbe.  Doktorirala je na Odjelu za teorijsku i primijenjenu matematiku, Sveučilište u Padovi, Italija.

Broj mjesta na seminaru je ograničen.

U okviru seminara, sudionici dobivaju nastavni materijal, stručnu literaturu iz poslovne ekonomije i reference koje mogu koristiti u svakodnevnom radu.  Na kraju programa sudionici će dobiti diplomu kao priznanje za sudjelovanje.

Više informacija o programu potražite ovdje.

Cijena seminara iznosi: 6.000,00 kn + PDV.

Registrirati se možete na klikom na link.

SCM Arena 2014 – najava i pogodnosti za članove

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe već treću godinu zaredom, u suradnji s Infoarenom, organizira konferenciju SCM Arena 2014. Konferencija će se održati 26. i 27. ožujka u Zagrebu.

Program konferencije će putem predavanja i okruglih stolova predstaviti trendove i alate u upravljanju lancem opskrbe. Sudionici konferencije pokušat će odgovoriti na pitanja kako stvoriti učinkoviti lanac opskrbe i kakva je uloga ljudskog kapitala u upravljanju lancem opskrbe. Posebno nam je zadovoljstvo najaviti da ove godine u programu imamo i case study na temu implementacije procesa Sales & Operations Planning (S&OP).

Više detalja o  programu s popisom predavača i sudionika u okruglim stolovima možete pronaći ovdje.

Kao članovi Udruge, iskoristite popust u iznosu 300,00 kn na regularnu cijenu kotizacije.  Za ostvarenje popusta molimo da se prije prijave  javite  g. Koviću (zoran.kovic@dukat.hr) ili gđi. Tokić (branka.tokic@kras.hr).

Regularna cijena kotizacije :                         1.500,00 kn + PDV(25%).

Cijena kotizacije za članove Udruge:          1.200,00 kn + PDV(25%).

14. Međunarodni znanstveni skup BLMM, Osijek

Na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, već 14. godinu za redom održava se međunarodni znanstveni skup Business Logistics in Modern Management. Domaći i strani znanstvenici i praktičari iz područja logistike, distribucije, ali i upravljanja opskrbnim lancem u cjelini, iznose rezultate svojih istraživanja, sagledavaju sadašnje trendove, te pokušavaju dati prijedloge rješenja za određene logističke probleme. Ovogodišnji skup održat će se 16. listopada 2014., a poziv za sudjelovanje na skupu, kao i sve ostale važne informacije možete pronaći na službenim stranicama konferencije.

BLMM Osijek

U vremenima značajnih regionalnih i globalnih promjena, znanstvenici i praktičari iz područja logistike susreću se s novim izazovima. Uz konstantne zahtjeve kao što su rast efikasnosti, flaksibilnosti, kvalitete i sigurnosti, logističari moraju uspješno odgovoriti i na dnevne izazove kao što su potreba za podacima u realnom vremenu, nove moetode i brzine komunikacije, održivost, tržište koje se mijenja i stalni pritisak na smanjivanje troškova. Sve ovo uz uzimanje u obzir posebnosti svakog pojedinog opskrbnog lanca, a često i svakog kupca.

U potrazi za odgovorima na navedene i brojne druge izazove u logistici i distribuciji, Ekonomski fakultet u Osijeku organizira 14. međunarodni znanstveni skup Business Logistics in Modern Management.

Organizacijski i Programski odbor poziva sve istraživače i praktičare na prijavljivanje i slanje znanstvenih i stručnih članaka za ovaj skup. Skup će se održavati u obliku prezentacija i rasprave na Okruglom stolu. Službeni jezik skupa je engleski jezik. Rok za prijavu sažetaka jest 15.3.2014., a prijava se odvija putem prijavnog obrasca na navedenoj službenoj stranici Skupa.

Prihvaćeni radovi bit će objavljeni u Zborniku radova Business Logistic in Modern Management s vlastitim ISSN i ISBN brojem, koji je indeksiran u bazama podataka EconPapers i IDEAS.

CALL FOR PAPERS

 

Poslovna škola za logistiku – edukacija

Poštovane(i),

Zavod za transportnu logistiku, Fakulteta prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu, sukladno sustavu cijeloživotnog obrazovanja provodi logističku edukaciju pod nazivom

POSLOVNA ŠKOLA ZA LOGISTIKU – EDUKACIJA SAMO ZA VAS!

Profesionalno i sukladno potrebama tržišta kreirani edukacijski programi, profesionalni predavači s međunarodnim iskustvom kao i iskustvom u poslovnom sektoru logistike. Suvremene metode izvođenja edukacije s težištem na rješavanje praktičnih problema i fleksibilnost u prilagodbi termina održavanja edukacije, sukladno modelu individualnog pristupa polazniku/polaznicima Škole, predstavljaju temeljne vrijednosti koje postavlja i njeguje Poslovna škola za logistiku.

DETALJNE INFORMACIJE O POSLOVNOJ ŠKOLI ZA LOGISTIKU MOŽETE PRONAĆI OVDJE.

Za daljnja pitanja Vam stojimo na raspolaganju!

Prof. dr .sc. Mario Šafran

Znanstveno – stručno savjetovanje “Znanost i razvitak prometa” (ZIRP)

Poštovana(i),

 u skladu sa dugogodišnjom tradicijom Fakultet prometnih znanosti Sveučilišta u Zagrebu organizira znanstveno-stručno savjetovanje Znanost i razvitak prometa, ZIRP 2014.

Dvanaesti po redu, ZIRP 2014 donosi pred sudionike Savjetovanja aktualnosti djelovanja našeg prometnog sustava i prometnih sustava susjednih država s aspekta Hrvatske kao dijela jedinstvenog prostora Europske unije.

Znanstvena i stručna razmatranja koja se očekuju tijekom Savjetovanja, odnosno rasprave u okviru okruglog stola usmjerene su na pitanja:

–          Koliko je Hrvatska iskoristila financijska sredstva iz pretpristupnih fondova za razvoj prometne infrastrukture i suprastrukture;

–          Što donosi izrada nove Strategije prometnog razvitka s pregledom mogućnosti razvoja prometnog sustava Republike Hrvatske, dvadeset i osme članice Europske unije;

–          Kolika je, na državnoj razini, zastupljenost zajedničkih projekata turističkog i prometnog sektora;

–          Promjene u logističkoj industriji, novi carinski propisi uz dinamične i konstruktivne promjene u svim segmentima hrvatskog prometnog sustava.

Organizacijski, ZIRP 2014 bit će realiziran kao veliki okrugli stol tijekom kojega će se pokušati naći odgovori na prije spomenuta pitanja te donijeti zaključke kojima će znanstvena i stručna javnost pokušati konkretno pomoći unapređenju prometnog i logističkog sustava naše zemlje i zemalja u okruženju.

 

Sudionici okruglog stola su ministar pomorstva, prometa i infrastrukture dr.sc. Siniša Hajdaš Dončić, predsjednici i članovi uprava državnih institucija i tvrtki iz sektora prometa, turizma i logistike.

Očekivani sudionici okruglog stola su ministar turizma Darko Lorencin, dipl.oecc. te predstavnici Ureda Europske komisije u RH. 

Pozivamo Vas da nam se pridružite i sudjelujete u radu Savjetovanja te podijelite sa nama Vaša iskustva vezana za problematiku djelovanja prometnih i logističkih sustava.

 

CIJELOVITU OBAVIJEST O ZIRP-u MOŽETE PREUZETI OVDJE.

 SRDAČNO VAS POZDRAVLJAMO I VESELIMO SE ZAJEDNIČKOM DRUŽENJU 15. TRAVNJA!

 Organizacijski Odbor ZIRP 2014

Održan sastanak Udruge – 25.11.2013.

Zagrebačka škola ekonomije i managementa

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe 25.11.2013. održala je sastanak u Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Kako je ovo prvi put da Udruga gostuje na ZŠEM-u, iskorištena je prilika da se članovi Udruge upoznaju sa Školom i s planovima koje Škola ima za budućnost, posebno u područjima od interesa za članove Udruge. U drugom dijelu sastanka održana je prezentacija Nestle Adriatic o kontinuiranom unapređenju lanca opskrbe.

Na početku sastanka predsjednik Udruge Zoran Ković još jednom je pozvao članove da se uključe u organizaciju SCM Arene 2014. godine s prijedlozima tema o kojima žele čuti i/ili s prijedlozima predavača, članova okruglog stola i sl. iz zemlje ili iz inozemstva.

Dr.sc. Kristina Šorić ukratko je predstavila Zagrebačku školu ekonomije i managementa. Naglasak općenitog dijela prezentacije Škole bio je na kvaliteti obrazovanja koja je ove godine potvrđena prestižnom američkom akreditacijom AACSB, te na konceptu izvođenja obrazovanja na ZŠEM koji je izuzetno otvoren za suradnju s gospodarstvom u izvođenju programa (npr. gostujuća predavanja), zatim kroz različite modalitete studentskih praksi (npr. mogućnost studentske prakse u trajanju 4 mjeseca), te kroz mogućnost znanstvenog istraživanja konkretnih problema s kojima se poduzeća susreću. U prezentaciji je posebno predstavljen dio programa Škole koji je stručno najbliži članovima Udruge: specijalistički diplomski stručni studij, MBA program Upravljanje lancem opskrbe, koji se započinje izvoditi u ožujku 2014. godine.

Tomislav Penić iz Nestle Adriatic predstavio je Nestle Continuous Excellence (NCE), Nestle Continuous Improvement inicijativu koja se implementira u svim odjelima unutar kompanije. Radi se o inicijativi koja se bazira na nekoliko poznatih metodologija poboljšanja poslovnih procesa,  koje je Nestle integrirao u jedan model. Jedan model je nužan jer omogućuje održivu implementaciju neovisnu o promjenama managementa, korištenje potvrđenih najboljih praksi i međusobno dijeljenje iskustva iz implementacije između tržišta.

Temelji NCE inicijative su zajednički svim dijelovima Nestle-a, bez obzira na kojem tržištu posluju ili kojoj funkciji pripadaju, a to su: compliance – poštivanje propisa i standarda, leadership development – razvoj zaposlenika i goal alignment – usklađivanje ciljeva kroz organizacijsku strukturu. U Nestle Adriatic ostvareno je znatno povećanje servisa kupcu i smanjenje zaliha gotovih proizvoda, a da se točnost planiranja gotovo i nije promijenila, tj. poboljšanje ključnih mjera ostvareno je isključivo poboljšanjima poslovnog procesa unutar lanca opskrbe. Implementacijom i u druge funkcije kompanije mogu se očekivati još bolji rezultati zbog utjecaja povezanih poslovnih procesa.

Top