Održan sastanak Udruge – 25.11.2013.

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe 25.11.2013. održala je sastanak u Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa. Kako je ovo prvi put da Udruga gostuje na ZŠEM-u, iskorištena je prilika da se članovi Udruge upoznaju sa Školom i s planovima koje Škola ima za budućnost, posebno u područjima od interesa za članove Udruge. U drugom dijelu sastanka održana je prezentacija Nestle Adriatic o kontinuiranom unapređenju lanca opskrbe.

Na početku sastanka predsjednik Udruge Zoran Ković još jednom je pozvao članove da se uključe u organizaciju SCM Arene 2014. godine s prijedlozima tema o kojima žele čuti i/ili s prijedlozima predavača, članova okruglog stola i sl. iz zemlje ili iz inozemstva.

Dr.sc. Kristina Šorić ukratko je predstavila Zagrebačku školu ekonomije i managementa. Naglasak općenitog dijela prezentacije Škole bio je na kvaliteti obrazovanja koja je ove godine potvrđena prestižnom američkom akreditacijom AACSB, te na konceptu izvođenja obrazovanja na ZŠEM koji je izuzetno otvoren za suradnju s gospodarstvom u izvođenju programa (npr. gostujuća predavanja), zatim kroz različite modalitete studentskih praksi (npr. mogućnost studentske prakse u trajanju 4 mjeseca), te kroz mogućnost znanstvenog istraživanja konkretnih problema s kojima se poduzeća susreću. U prezentaciji je posebno predstavljen dio programa Škole koji je stručno najbliži članovima Udruge: specijalistički diplomski stručni studij, MBA program Upravljanje lancem opskrbe, koji se započinje izvoditi u ožujku 2014. godine.

Tomislav Penić iz Nestle Adriatic predstavio je Nestle Continuous Excellence (NCE), Nestle Continuous Improvement inicijativu koja se implementira u svim odjelima unutar kompanije. Radi se o inicijativi koja se bazira na nekoliko poznatih metodologija poboljšanja poslovnih procesa,  koje je Nestle integrirao u jedan model. Jedan model je nužan jer omogućuje održivu implementaciju neovisnu o promjenama managementa, korištenje potvrđenih najboljih praksi i međusobno dijeljenje iskustva iz implementacije između tržišta.

Temelji NCE inicijative su zajednički svim dijelovima Nestle-a, bez obzira na kojem tržištu posluju ili kojoj funkciji pripadaju, a to su: compliance – poštivanje propisa i standarda, leadership development – razvoj zaposlenika i goal alignment – usklađivanje ciljeva kroz organizacijsku strukturu. U Nestle Adriatic ostvareno je znatno povećanje servisa kupcu i smanjenje zaliha gotovih proizvoda, a da se točnost planiranja gotovo i nije promijenila, tj. poboljšanje ključnih mjera ostvareno je isključivo poboljšanjima poslovnog procesa unutar lanca opskrbe. Implementacijom i u druge funkcije kompanije mogu se očekivati još bolji rezultati zbog utjecaja povezanih poslovnih procesa.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*