Lanac opskrbe u Plivi

Osvrt na prezentaciju:

Prvi dio prezentacije bio je posvećen procesu planiranja. Pliva je produžila horizont planiranja  s 12 mjeseci rolling forecast na 15 mjeseci rolling forecast, a razmišlja se i o dužem horizontu. S dolaskom Barr-a u Plivu promijenio se fokus s troškova i iskorištenja kapaciteta na Customer Service Level koji traži visoke zalihe i slobodne kapacitete. Tako se Safety Time produžio sa 45 dana na 90 dana.

Zbog velikog broja tržišta koji se opskrbljuju i osjetljivog procesa nabave i proizvodnje postoje različite politike sigurnosnih zaliha za polazne materijale (fiksne) i za gotove proizvode (dani vezivanja). Također, definirana je politika kampanja, tj. koliko se često žele proizvoditi određeni proizvodi tijekom godine. Politika planiranja i sustav mjerenja baziraju se globalnoj politici kompanije sa ciljem Customer Service Level od 100%.

 

Dodatna prezentacija: Procurement Excellence in Croatia vs. CEE

Voditelji: Vladimir Preveden i Roland Berger

Osvrt na prezentaciju:

Prikazani su rezultati istraživanja s posebnim naglaskom na stanje u Hrvatskoj. Utvrđeno je da se najviše pažnje obraća na standardizaciju proizvoda.  Međutim, smatra se da će u budućnosti od operativnih instrumenata najvažniji biti Value Analysis i Process Analysis.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *

*