Proces komisioniranja i njegovo vrednovanje, 2. dio

Prvim dijelom članka ukratko je opisan proces komisioniranja te koja je njegova uloga u cjelokupnom skladišnom poslovanju. Također, opisan je i način vrednovanja samog procesa. Koje su metode i kako su podijeljeni sustavi kod procesa komisioniranja detaljnije će se prikazati ovim, drugim dijelom članka. Više ›

Oznaka: , , , , ,

Kako će Blockchain transformirati lanac opskrbe i logističku industriju?

Upravljanje današnjim opskrbnim lancima iznimno je složeno zbog svih veza između proizvodnje i distribucije robe. Ovisno o proizvodu, opskrbni lanac može obuhvaćati više stotina faza, više geografskih i međunarodnih lokacija, mnoštvo računa i plaćanja, uključiti nekoliko pojedinaca i subjekata, a produžiti ih za više mjeseci. Zbog složenosti i nedostatka transparentnosti naših trenutnih opskrbnih lanaca, postoji interes u tome kako blockchain mogu transformirati opskrbni lanac i logističku industriju.

Pogledajmo što je raspodijeljeno, te kako bi jedinstveni atributi blockchaina mogli pomoći i nekoliko primjera blockchaina koji već utječu na lanac opskrbe. Više ›

Oznaka: , , ,

Što je to „LEAN THINKING“ i zašto bi ga organizacije trebale ozbiljno shvatiti?

U današnje vrijeme organizacije pokušavaju iskoristiti najbolje alate na tržištu kako bi poboljšali funkcionalnost svojih operativnih sustava, smanjili greške i poboljšali iskustvo kupaca. Više ›

Oznaka:

Proces komisioniranja i njegovo vrednovanje, 1. dio

Skladišno poslovanje sadrži četiri glavna procesa od prijema robe u skladište, preko skladištenja i komisioniranja pa sve do otpreme te iste robe iz skladišta. U ovom članku bit će opisan proces komisoniranja koji u većini skladišta slovi kao najzahtjevniji i najskuplji proces. Više ›

Oznaka:

Zašto koristiti 3PL usluge i kako biti uspješan davatelj usluge?

U današnje vrijeme mnoga istraživanja dokazuju prednosti korištenja 3PL usluga, odnosno korištenje davatelja usluga za određene segmente u opskrbnom lancu. U nastavku će se navesti razlozi zašto bi se trebale koristiti vanjski davatelji usluga te u konačnici kako biti uspješan davatelj usluga.
Više ›

Oznaka:

7. SCM Konferencija i Dan moderne Logistike

U zajedničkoj organizaciji Udruge Supply Chain Hrvatska i tvrtke Logiko pozivamo Vas na sedmu Konferenciju lanca opskrbe i Dana moderne Logistike koja će i ove godine imati zanimljive i inovativne teme. Konferencija će se održati u Hotelu Antunović, 18.04.2018. godine.

Više ›

Oznaka: , , , , ,

Effective Supply Chain Finance Conference – popust za članove Udruge

10% popusta rezervirano je za članove Hrvatske udruge za upravljanje lancem opskrbe: molimo navesti booking code VLX/10 prilikom prijave online.

 

Pozivnica:

Dear Colleague,

I am pleased to invite you and your colleagues to join us for our Effective Supply Chain Finance Conference taking place Amsterdam, 3 June 2015. Please see full event details attached to this email.

This knowledge-sharing event will showcase a range of corporate case studies to help you understand how every line item in your balance sheet can be a precious resource to enhance working capital, increase liquidity and mitigate risks. Everybody you meet will be someone you can learn from. The agenda is built on ongoing research within the EuroFinance Corporate Treasury Network SCF peer group to ensure that the topics covered are relevant and timely.

Key topics:

 

·         Regulation insights: Spotlight on the real risks for late payers globally

·         SCF as part of an adaptable working capital toolset

·         Procurement and treasury at the top table: Mobilising at all levels

·         Engaging SCF as a capex tool

·         Reverse factoring techniques to suit you

·         Getting over the late payments hurdle the dynamic way

·         All about the long tail: SCF for smaller companies

·         The fundamental art of onboarding suppliers

·         Under the skin: Technologies for tomorrow’s SCF

Who should attend?

  • ·         Treasurers who are responsible for their financial supply chain and who want to understand how to enhance working capital, increase liquidity and mitigate risks
  • ·         Procurement professionals working with treasurers
  • ·         Banks, technology and platform providers who want to meet with procurement and treasury professionals to understand the challenges they face

 

Registration: to register and receive an invoice, please print our and fill in the registration form (last paged of the attached brochure) and send a scanned copy of the form back to me via email; alternatively you can register online and pay with a credit card, please make sure to quote VLX when asked for a brochure code during the registration process.

 

Please let me know if you or your colleagues will have any further questions about this or any other EuroFinance event.

 

Maria Merc  |  Head of Global Delegate Sales

 

EuroFinance | 20 Cabot Square, London, E14 4QW, UK
T: +46 (0)8 768 4955 | F: +46 (0)8 511 73 402 | mmerc@eurofinance.se | www.eurofinance.com

Održan 1. Logistički praktikum

U organizaciji Fakulteta prometnih znanosti, Sveučilišta u Zagrebu i Studenske udruge TRANS u ponedjeljak, 11. svibnja 2015. na Fakultetu prometnih znanosti održan je 1. Logistički praktikum.

Logistički praktikum je inovativni projekt  čiji je cilj unaprjeđivanje znanja i poslovnih kompetencija studenata kroz fizičko  simuliranje realnih poslovnih procesa. Studenti su kroz različite simulacije imali priliku pokazati koliko su vješti u praktičnoj primjeni stečenih znanja iz područja logistike i menadžmenta.

U okviru klasična naobrazbe studenti nemaju priliku stjecanja kompetencija  timskog rada i snalaženja u nepredviđenim situacijama. Sudjelovanjem u ovom projektu studenti su razvijali i te vještine. Događaj je imao natjecateljski karakter. Ove su godine sudjelovali studenti Fakulteta prometnih znanosti i studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (ukupno 40 studenata)

Važnost projekta je i u tome što smo uspjeli okupiti znanost i gospodarstvo. Gospodarstvenici, kojima su logistički procesi dio  svakodnevnog poslovanja, sudjelovali su u projektu kao kreatori simulacija i kao procjenitelji pobjedničkog tima, te su na kraju simulacije dali svoj osvrt na tijek i rezultate simulacije.

Ove godine u sklopu Logističkog praktikuma realizirane su tri simulacije. Prva pod nazivom Management game  pod pokroviteljstvom poduzeća Kuehne + Nagel Hrvatska , pod nadzorom i uz komentar gospodina Aleša Sklepića, voditelja pomorskog odjela. Druga simulacija bavila se upravljanjem zalihama, čiji je pokrovitelj bila tvrtka Kraš d.d., pod nadzorom i uz komentar gospođe Branke Tokić, projekt menadžera za planiranje.  Treća simulacija pod nazivom Lean menagement pomogla je studentima u rješavanju logističkih procesa u proizvodnji, a  pokrovitelj je bio Voćarski centar Ivković.

U sklopu Logističkog praktikuma održan je i okrugli stol pod nazivom „Utjecaj simulacija na poslovne kompetencije“ . Moderator je bila doc. dr. sc. Nikolina Brnjac sa Fakulteta prometnih znanosti, a gosti okruglog stola bili su gospodin Sklepić, voditelja pomorskog odjela  Kuehne + Nagel Hrvatska, gospodin Pavić, pomoćnik direktora Sektora PTP za planiranje Kraš d.d. , gospodin Hirtz, vlasnik i direktor tvrtke Integralog d.o.o., gospodin Zrilć, član uprave i konzultatnt  tvrtkeLogiko, prof. dr. sc. Rogić predstojnik Zavoda za transportnu logistiku Fakulteta prometnih znanosti. Svi su se sudionici složili da je projekt hvalevrijedan i da ga treba  i dalje provoditi i razvijati.

Analizirajući postavljene ciljeve projekta mogu reći da je projekt opravdao očekivanja i ostvario zadane ciljeve. Kroz simulacije koje su provedene i praćene u fazama vidljivo je da su studenti iz faze u fazu postizali sve bolje rezultate prikazane profitom. Studenti su s vremenom razvili skladnije i organiziranije odnose u timu i preuzeli točno određene funkcije, te na taj način postavili bolju organizaciju procesa, što je najzad i dalo bolji rezultat.

Kroz diskusiju na okruglom stolu istaknuta je važnost povezivanja znanosti, gospodarstva i studenata,  a ovaj je projekt to i postigao. Budući razvoj projekta može ići i u smjeru provođenja odgovarajućih treninga za logistički kadar, a moguće je i uključivanje gospodarstvenika  u osmišljavanje simulacija kako bi mogli kvalitetnije procijeniti potencijalni kadar.

 

Predsjednica organizacijskog odbora:

Izv. prof. Jasmina Pašagić Škrinjar

Zavod za transportnu logistiku

Fakultet prometnih znanosti

Prijava za 4. SCM konferenciju / Dan moderne logistike

Poštovani kolege,

prijavu za 4. SCM konferenciju / Dan moderne logistike možete izvršiti ovdje.

Kotizacija:

  • Redovna cijena:990,00 Kn (120,00 € za sudionike iz regije) + PDV
  • Promotivna cijena:880,00 kn (110,00 € za sudionike iz regije) + PDV (za rane prijave i uplate do 12.03.2015)
  • 790,00 Kn + PDV (za članove CSCA)
  • 590,00 Kn + PDV (za akademsku zajednicu)

NAPOMENA: Popusti se ne zbrajaju

 

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe

Program 4. SCM konferencije / Dan moderne logistike

Poštovane kolege,

Kako smo vas već informirali 26. ožujka 2015. godine u suradnji sa tvrtkom Logiko (www.logiko.hr) organiziramo 4. SCM konferenciju / Dan moderne logistike.

U nastavku možete pročitati raspored i teme koje smo pripremili za konferenciju:

09.15 – 10.00 Prijava sudionika / Networking
10.00 – 10.10 Pozdravni govor
10.10 – 10.20 Uvodno izlaganje

10.20 – 10.30 KOLIKI SU STVARNI TROŠKOVI LOGISTIKE?
• Trendovi u Supply Chain Managementu
• Analiza SCM troškova na primjeru gotovog proizvoda na polici

10.30 – 10.40 CASE STUDY
• Pametne informacije za pametne odluke u lancu opskrbe

10.40 – 11.30 UPRAVLJANJE INFORMACIJAMA I PLANIRANJE
• Kako informacije ulaze u lanac opskrbe?
• Koliko je potražnja predvidljiva, a koliko upravljana aktivnostima na tržištu?
• Kako promocije i akcije utječu na upravljanje zalihama i na planove proizvodnje i nabave?
• Kako postići potrebnu agilnost u lancu opskrbe?

11.30 – 12.00 Pauza za kavu / Networking

12.00 – 13.00 NABAVA I PROIZVODNJA U LANCU OPSKRBE
• Izazovi (dodirne točke) nabave i proizvodnje u/sa lancu opskrbe
• Kako postići fleksibilnost u proizvodnji i lancu opskrbe?
• Suradnja nabave i proizvodnje
• Lean vs. Agile Supply Chain Management

13.00 – 14.30 Pauza za ručak

14.30 – 15.30 PLANIRANJE KAPACITETA U LOGISTICI
• Što znači Efikasna logistika?
• Kako planirati logistiku?
• Kako balansirati kapacitete u logistici?

15.50 – 16.00 Podjela poklon paketa i zaključivanje konferencije

Svi članovi CSCA udruge imaju pravo na 10% popusta na redovnu cijenu kotizacije.

Ujedno za sve članove udruge tvrtka Logiko odobrava popust od 10% na redovnu cijenu svojih seminara navedenih u nastavku:

• Skladište i Distribucija
Datum: Srijeda, 25 Veljača 2015

• Vještine za uspješno vođenje nabave
Datum: Četvrtak, 26 Veljača 2015

• Moderne tehnike u upravljanju proizvodnje – NOVO!
Datum: Četvrtak, 26 Veljača 2015

S poštovanjem,

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe
(www.csca.hr)

Top