Kako na učinkovit i ekonomski isplativ način organizirati prijevoz robe?

Suprotno zbirnom prijevozu robe bio bi prijevoz pojedinačnih pošiljaka, bez obzira na veličinu same pošiljke koje se nalazi sama u teretnom prostoru vozila. Kod pojedinačnog prijevoza platitelj usluge plaća cjelokupno vozilo koje prevozi pošiljku bez obzira na to da li je kapacitet vozila u potpunosti iskorišten. Ukoliko količina pošiljaka koje je potrebno otpremiti variraju na dnevnoj bazi kao bolje rješenje prijevoza nudi se zbirni prijevoz robe. Više ›

Oznaka:

Proces komisioniranja i njegovo vrednovanje, 3. dio

Drugim dijelom članka opisane su metode i podjele sustava kod procesa komisioniranja. Koji su načini i oprema kod procesa komisioniranja detaljnije će se prikazati ovim zadnjim, trećim dijelom članka. Više ›

Oznaka: , , , ,

Proces komisioniranja i njegovo vrednovanje, 2. dio

Prvim dijelom članka ukratko je opisan proces komisioniranja te koja je njegova uloga u cjelokupnom skladišnom poslovanju. Također, opisan je i način vrednovanja samog procesa. Koje su metode i kako su podijeljeni sustavi kod procesa komisioniranja detaljnije će se prikazati ovim, drugim dijelom članka. Više ›

Oznaka: , , , , ,

Kako će Blockchain transformirati lanac opskrbe i logističku industriju?

Upravljanje današnjim opskrbnim lancima iznimno je složeno zbog svih veza između proizvodnje i distribucije robe. Ovisno o proizvodu, opskrbni lanac može obuhvaćati više stotina faza, više geografskih i međunarodnih lokacija, mnoštvo računa i plaćanja, uključiti nekoliko pojedinaca i subjekata, a produžiti ih za više mjeseci. Zbog složenosti i nedostatka transparentnosti naših trenutnih opskrbnih lanaca, postoji interes u tome kako blockchain mogu transformirati opskrbni lanac i logističku industriju.

Pogledajmo što je raspodijeljeno, te kako bi jedinstveni atributi blockchaina mogli pomoći i nekoliko primjera blockchaina koji već utječu na lanac opskrbe. Više ›

Oznaka: , , ,

Što je to „LEAN THINKING“ i zašto bi ga organizacije trebale ozbiljno shvatiti?

U današnje vrijeme organizacije pokušavaju iskoristiti najbolje alate na tržištu kako bi poboljšali funkcionalnost svojih operativnih sustava, smanjili greške i poboljšali iskustvo kupaca. Više ›

Oznaka:

Proces komisioniranja i njegovo vrednovanje, 1. dio

Skladišno poslovanje sadrži četiri glavna procesa od prijema robe u skladište, preko skladištenja i komisioniranja pa sve do otpreme te iste robe iz skladišta. U ovom članku bit će opisan proces komisoniranja koji u većini skladišta slovi kao najzahtjevniji i najskuplji proces. Više ›

Oznaka:

Zašto koristiti 3PL usluge i kako biti uspješan davatelj usluge?

U današnje vrijeme mnoga istraživanja dokazuju prednosti korištenja 3PL usluga, odnosno korištenje davatelja usluga za određene segmente u opskrbnom lancu. U nastavku će se navesti razlozi zašto bi se trebale koristiti vanjski davatelji usluga te u konačnici kako biti uspješan davatelj usluga.
Više ›

Oznaka:

7. SCM Konferencija i Dan moderne Logistike

U zajedničkoj organizaciji Udruge Supply Chain Hrvatska i tvrtke Logiko pozivamo Vas na sedmu Konferenciju lanca opskrbe i Dana moderne Logistike koja će i ove godine imati zanimljive i inovativne teme. Konferencija će se održati u Hotelu Antunović, 18.04.2018. godine.

Više ›

Oznaka: , , , , ,

Održan 1. Logistički praktikum

U organizaciji Fakulteta prometnih znanosti, Sveučilišta u Zagrebu i Studenske udruge TRANS u ponedjeljak, 11. svibnja 2015. na Fakultetu prometnih znanosti održan je 1. Logistički praktikum.

Logistički praktikum je inovativni projekt  čiji je cilj unaprjeđivanje znanja i poslovnih kompetencija studenata kroz fizičko  simuliranje realnih poslovnih procesa. Studenti su kroz različite simulacije imali priliku pokazati koliko su vješti u praktičnoj primjeni stečenih znanja iz područja logistike i menadžmenta.

U okviru klasična naobrazbe studenti nemaju priliku stjecanja kompetencija  timskog rada i snalaženja u nepredviđenim situacijama. Sudjelovanjem u ovom projektu studenti su razvijali i te vještine. Događaj je imao natjecateljski karakter. Ove su godine sudjelovali studenti Fakulteta prometnih znanosti i studenti Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (ukupno 40 studenata)

Važnost projekta je i u tome što smo uspjeli okupiti znanost i gospodarstvo. Gospodarstvenici, kojima su logistički procesi dio  svakodnevnog poslovanja, sudjelovali su u projektu kao kreatori simulacija i kao procjenitelji pobjedničkog tima, te su na kraju simulacije dali svoj osvrt na tijek i rezultate simulacije.

Ove godine u sklopu Logističkog praktikuma realizirane su tri simulacije. Prva pod nazivom Management game  pod pokroviteljstvom poduzeća Kuehne + Nagel Hrvatska , pod nadzorom i uz komentar gospodina Aleša Sklepića, voditelja pomorskog odjela. Druga simulacija bavila se upravljanjem zalihama, čiji je pokrovitelj bila tvrtka Kraš d.d., pod nadzorom i uz komentar gospođe Branke Tokić, projekt menadžera za planiranje.  Treća simulacija pod nazivom Lean menagement pomogla je studentima u rješavanju logističkih procesa u proizvodnji, a  pokrovitelj je bio Voćarski centar Ivković.

U sklopu Logističkog praktikuma održan je i okrugli stol pod nazivom „Utjecaj simulacija na poslovne kompetencije“ . Moderator je bila doc. dr. sc. Nikolina Brnjac sa Fakulteta prometnih znanosti, a gosti okruglog stola bili su gospodin Sklepić, voditelja pomorskog odjela  Kuehne + Nagel Hrvatska, gospodin Pavić, pomoćnik direktora Sektora PTP za planiranje Kraš d.d. , gospodin Hirtz, vlasnik i direktor tvrtke Integralog d.o.o., gospodin Zrilć, član uprave i konzultatnt  tvrtkeLogiko, prof. dr. sc. Rogić predstojnik Zavoda za transportnu logistiku Fakulteta prometnih znanosti. Svi su se sudionici složili da je projekt hvalevrijedan i da ga treba  i dalje provoditi i razvijati.

Analizirajući postavljene ciljeve projekta mogu reći da je projekt opravdao očekivanja i ostvario zadane ciljeve. Kroz simulacije koje su provedene i praćene u fazama vidljivo je da su studenti iz faze u fazu postizali sve bolje rezultate prikazane profitom. Studenti su s vremenom razvili skladnije i organiziranije odnose u timu i preuzeli točno određene funkcije, te na taj način postavili bolju organizaciju procesa, što je najzad i dalo bolji rezultat.

Kroz diskusiju na okruglom stolu istaknuta je važnost povezivanja znanosti, gospodarstva i studenata,  a ovaj je projekt to i postigao. Budući razvoj projekta može ići i u smjeru provođenja odgovarajućih treninga za logistički kadar, a moguće je i uključivanje gospodarstvenika  u osmišljavanje simulacija kako bi mogli kvalitetnije procijeniti potencijalni kadar.

 

Predsjednica organizacijskog odbora:

Izv. prof. Jasmina Pašagić Škrinjar

Zavod za transportnu logistiku

Fakultet prometnih znanosti

Prijava za 4. SCM konferenciju / Dan moderne logistike

Poštovani kolege,

prijavu za 4. SCM konferenciju / Dan moderne logistike možete izvršiti ovdje.

Kotizacija:

  • Redovna cijena:990,00 Kn (120,00 € za sudionike iz regije) + PDV
  • Promotivna cijena:880,00 kn (110,00 € za sudionike iz regije) + PDV (za rane prijave i uplate do 12.03.2015)
  • 790,00 Kn + PDV (za članove CSCA)
  • 590,00 Kn + PDV (za akademsku zajednicu)

NAPOMENA: Popusti se ne zbrajaju

 

Hrvatska udruga za upravljanje lancem opskrbe

Top